Met Google page level ads meer inkomsten?
Page level ads zijn het nieuwe wapenfeit van Google bij het verhogen van advertentieinkomsten. Wie gebruik maakt van Google Adsense…
Page level ads zijn het nieuwe wapenfeit van Google bij het verhogen van advertentieinkomsten. Wie gebruik maakt van Google Adsense…
[av_slideshow_full size=’featured’ min_height=’0px’ stretch=” animation=’slide’ conditional_play=” autoplay=’false’ interval=’5′ control_layout=’av-control-default’ src=” attachment=” attachment_size=” position=’top left’ repeat=’no-repeat’ attach=’scroll’ av_uid=’av-jnun98l9′] [av_slide_full slide_type=’image’ id=’514′…
Ongeveer een jaar geleden lanceerde Google met Pigeon een belangrijke update voor wie lokaal wil scoren met SEO. Begin augustus 2015 is daar een grote update achteraan gekomen. We noemen hem gemakshalve maar even de drie-pack update. Op 6 augustus kwamen vanuit de Verenigde Staten de eerste meldingen binnen dat de traditionele seven-packs (zeven lokale vermeldingen in Google bij het kaartje op pagina 1 in de zoekresultaten) leken te worden vervangen door een drie-pack. Dus nog maar drie in plaats van zeven bedrijven die getoond werden op een desktop.
Wilt u meer weten over onze diensten, of gewoon eens vrijblijvend van gedachten wisselen over een project? Neem dan contact…
Op 21 april heeft Google ingrijpende wijzigingen doorgevoerd aan haar zoekalgoritmes. Kort samenvattend, als uw site volgens Google niet mobielvriendelijk is, dan gaat u automatisch lager scoren voor zoekopdrachten vanaf mobiele apparaten. En aangezien ‘mobiel’ inmiddels groter is dan ’tablet of desktop’. Is dat iets om terdege rekening mee te houden.
Een interessant bericht in een blogbericht van Google op 5 mei jongstleden. Google geeft daarin aan dat in 10 landen,…
Google heeft zijn zoekalgoritme voor sites aangepast. Wie niet mobiel vriendelijk (responsive) is kan rekenen op een lagere mobiele ranking…
Wie een website heeft, volgt vaak de voortgang op Google Webmaster Tools. Google informeert via dit medium eigenaren van websites over problemen en aan te brengen verbeteringen in de site. Een nuttiige tool dus.
Medio maart is Google begonnen met het uitsturen van mailtjes over domeinen die niet responsive of mobielvriendelijk zijn. Meestal wat oudere sites, die dus niet anders reageren wanneer ze bekeken worden met een tablet of mobiele telefoon. En dat is niet de bedoeling. Wie met een mobiele telefoon op een website terecht komt die niet mobiel vriendelijk is, komt duimen te kort, uitzoomen… inzoomen…weer uitzoomen, moeite met de menuknoppen etc…
Wie Horde gebruikt als webmailclient en een mailinglijst wil aanmaken en onderhouden gaat als volgt te werk Log in op…
Wie een website met een Virtuemart 2.0 winkel exploiteert, wil vaak opties toevoegen aan artikelen. Het kan zijn dat u kleding verkoopt in diverse kleuren, of schoenen in verschillende maten. In dat geval dienen de opties zichtbaar te worden gemaakt bij de artikelen.
In een eerdere versie van Virtumemart werd dit op artikelniveau geregeld. Dat is makkelijk, maar ook zeer tijdrovend. In de nieuwe versie werkt dit anders. Veel mensen hebben moeite met het instellen van de ‘regels’ vandaar onderstaande uitleg.