[av_slideshow_full size=’featured_large’ min_height=’0px’ stretch=” animation=’slide’ conditional_play=” autoplay=’false’ interval=’5′ control_layout=’av-control-default’ src=” attachment=” attachment_size=” position=’top left’ repeat=’no-repeat’ attach=’scroll’ av_uid=’av-kel9bmxw’ custom_class=”]
[av_slide_full slide_type=’image’ id=’1424′ video=’http://’ mobile_image=” fallback_link=’http://’ video_format=” video_ratio=’16:9′ title=’E-mailadres of Invulformulier op uw site?’ custom_title_size=” custom_content_size=” caption_pos=’caption_left caption_left_framed caption_framed’ link_apply=” link=’lightbox’ link_target=” button_label=’Click me’ button_color=’light’ link1=’manually,http://’ link_target1=” button_label2=’Click me’ button_color2=’light’ link2=’manually,http://’ link_target2=” font_color=” custom_title=” custom_content=” overlay_opacity=’0.5′ overlay_color=” overlay_pattern=” overlay_custom_pattern=” av-medium-font-size-title=” av-small-font-size-title=” av-mini-font-size-title=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” av_uid=’av-58hv8e’]
Conversietip: E-mail links op een site worden niet gemonitord door Google Analytics
[/av_slide_full]
[/av_slideshow_full]
[av_heading heading=’E-mailadres of invulformulier op uw website?’ tag=’h1′ link_apply=” link=’manually,http://’ link_target=” style=’blockquote modern-quote’ size=” subheading_active=” subheading_size=’15’ margin=” margin_sync=’true’ padding=’10’ color=” custom_font=” av-medium-font-size-title=” av-small-font-size-title=” av-mini-font-size-title=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” av_uid=’av-kibeoafb’ custom_class=” admin_preview_bg=”][/av_heading]
[av_textblock size=’16’ font_color=” color=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” av_uid=’av-kel023xl’ custom_class=” admin_preview_bg=”]
Wanneer we websites of veranderingen aan websites bespreken met klanten is er ook altijd even de discussie over het ‘e-mailadres- op de website’. Want dat is heel erg belangrijk als iemand contact wil leggen. En dat is ook zo. Maar is het vermelden van een e-mailadres nu echt de beste methode? Of gaat u werken met een invulformulier?
[/av_textblock]
[av_heading heading=’Liever een formulier’ tag=’h3′ link_apply=” link=’manually,http://’ link_target=” style=’blockquote modern-quote’ size=” subheading_active=” subheading_size=’15’ margin=” padding=’10’ color=” custom_font=” custom_class=” admin_preview_bg=” av-desktop-hide=” av-medium-hide=” av-small-hide=” av-mini-hide=” av-medium-font-size-title=” av-small-font-size-title=” av-mini-font-size-title=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=”][/av_heading]
[av_textblock size=’16’ font_color=” color=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” av_uid=’av-kel023xl’ custom_class=” admin_preview_bg=”]
Om te bekijken wat de beste methode is om iemand contact met u te laten leggen moeten we ook weten of het belangrijk is dat u informatie vastlegt om betere beslissingen te nemen. Wie een simpel e-mailadres op de site zet in plaats van een formulier, is weliswaar bereikbaar (ook voor spammers) maar weet verder helemaal niets. Wanneer u werkt aan de conversie optimalisatie van uw website is het belangrijk om de juiste keuze te maken.
We zetten de verschillen tussen een e-mailadres en een formulier even voor u op een rij in onderstaande tabel.
[/av_textblock]
[av_table purpose=’tabular’ pricing_table_design=’avia_pricing_default’ pricing_hidden_cells=” caption=’Een eenvoudige vergelijking’ responsive_styling=’avia_responsive_table’ av_uid=’av-1w2xhfi’ custom_class=”]
[av_row row_style=’avia-heading-row’ av_uid=’av-21xvkry’][av_cell col_style=” av_uid=’av-1zgb4j2′][/av_cell][av_cell col_style=” av_uid=’av-6z2b72′]Contactformulier[/av_cell][av_cell col_style=” av_uid=’av-1w3ak3y’]E-mail link[/av_cell][/av_row]
[av_row row_style=” av_uid=’av-1v0bium’][av_cell col_style=” av_uid=’av-1u2iyjy’]Resultaat kan worden opgeslagen in een database[/av_cell][av_cell col_style=” av_uid=’av-6fr0by’]ja[/av_cell][av_cell col_style=” av_uid=’av-65cztq’]nee[/av_cell][/av_row]
[av_row row_style=” av_uid=’av-62qwha’][av_cell col_style=” av_uid=’av-1nfohsu’]Is te volgen en meten in Google Analytics[/av_cell][av_cell col_style=” av_uid=’av-1l5311q’]ja[/av_cell][av_cell col_style=” av_uid=’av-1j25eum’]nee[/av_cell][/av_row]
[av_row row_style=” av_uid=’av-1hd6mi6′][av_cell col_style=” av_uid=’av-1g52eku’]Kan worden doorgestuurd naar een bedanktpagina met additionele wervende informatie.[/av_cell][av_cell col_style=” av_uid=’av-1e42g3i’]ja[/av_cell][av_cell col_style=” av_uid=’av-1cyxlwu’]nee[/av_cell][/av_row]
[av_row row_style=” av_uid=’av-1bsf1lq’][av_cell col_style=” av_uid=’av-1aa9gf2′]Verstuurt een automatisch antwoord met aanvullende informatie naar de invuller[/av_cell][av_cell col_style=” av_uid=’av-4g9pfy’]ja[/av_cell][av_cell col_style=” av_uid=’av-16sc9z2′]nee[/av_cell][/av_row]
[av_row row_style=” av_uid=’av-14qciwu’][av_cell col_style=” av_uid=’av-12r10cu’]Kan informatie filteren door specifieke inleidende vragen te stellen[/av_cell][av_cell col_style=” av_uid=’av-110k7ke’]ja[/av_cell][av_cell col_style=” av_uid=’av-z4eaim’]nee[/av_cell][/av_row]
[av_row row_style=” av_uid=’av-xt3m7y’][av_cell col_style=” av_uid=’av-wjv3oe’]Kan aan de hand van antwoorden op vragen die gesteld worden doorgestuurd worden naar de juiste contactpersoon of afdeling[/av_cell][av_cell col_style=” av_uid=’av-vbl3f2′]ja[/av_cell][av_cell col_style=” av_uid=’av-td5au6′]nee[/av_cell][/av_row]
[av_row row_style=” av_uid=’av-2s0uqm’][av_cell col_style=” av_uid=’av-q3xoz2′]Kan ineens worden doorgestuurd aan meerdere ontvangers[/av_cell][av_cell col_style=” av_uid=’av-ose0lq’]ja[/av_cell][av_cell col_style=” av_uid=’av-mktflq’]nee[/av_cell][/av_row]
[av_row row_style=” av_uid=’av-km7mz2′][av_cell col_style=” av_uid=’av-jamgla’]Werkt op iedere PC, tablet of telefoon zonder aanvullende software[/av_cell][av_cell col_style=” av_uid=’av-hzesbi’]ja[/av_cell][av_cell col_style=” av_uid=’av-gdkb6m’]nee[/av_cell][/av_row]
[av_row row_style=” av_uid=’av-esympa’][av_cell col_style=” av_uid=’av-c9w60e’]Verhoogt de kans op spam[/av_cell][av_cell col_style=” av_uid=’av-aufvwu’]nee[/av_cell][av_cell col_style=” av_uid=’av-8ju7fy’]ja[/av_cell][/av_row]
[av_row row_style=” av_uid=’av-7zpywu’][av_cell col_style=” av_uid=’av-5ugrge’]Vereist een goede instelling om altijd afgeleverd te worden[/av_cell][av_cell col_style=” av_uid=’av-4bc8jy’]ja[/av_cell][av_cell col_style=” av_uid=’av-2g6bsu’]nee[/av_cell][/av_row]
[/av_table]
[av_textblock size=’16’ font_color=” color=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” av_uid=’av-kel023xl’ custom_class=” admin_preview_bg=”]
De winnaar en daarmee onze voorkeur is duidelijk. Als u wilt monitoren wat er op uw website gebeurt, dan schiet een eenvoudige e-mail link zwaar tekort. Dat wordt vooral belangrijk als uw site potentiële afnemers voor u moet genereren en u wilt weten wat er goed gaat en wat niet. Zeker als u aan e-mail marketing doet, is kiezen eigenlijk niet zo moeilijk meer
Daarnaast moet vermeld worden at een e-mailadres op een website ook ongewenste gevolgen heeft. Kwaadwillenden en spammers gebruiken scripts om e-mailadressen van websites te oogsten, die ze vervolgens verkopen. En zo kan die link op uw site resulteren in een hele berg ongewenste mail.
Hebben formulieren dan geen enkel nadeel ten opzichte van e-mail links? Jawel hoor. Als u op een e-mail link klikt, dan komt uw bericht bijna altijd keurig aan bij uw ontvanger. Een mail vanaf een formulier op een website moet goed ingesteld worden, zodat de formulieren daar aankomen waar u ze hebben wilt en niet in de ongewenste mail of reclamemap van uw account. Maar als dat eenmaal goed staat….
[/av_textblock]
[av_social_share title=’Deel dit artikel’ style=” buttons=” av_uid=’av-keobxmiz’ custom_class=” admin_preview_bg=”]
